سازنده سوله سبک در داخل و خارج از کشور با بهترین کیفیت هستیم . سوله سازان در حال حاضر در کشور بسیار زیاد شده اند و می توان گفت نمی توان به هر سوله سازی اعتماد کرد و قبل از اینکه با سوله سازی همکاری کنید حتما خودتان کمی مطالعه در این زمینه بدست آورید تا به زیر و بم مسائل مهم در سوله دست پیدا کنید . یکی از موضوعات که در مورد سوله این است که بتوان سوله را با قیمت کمتر ساخت و با کیفیت مناسب ان را اجرا نمود .

اگر بخوبی دقت کنید سازه های بزرگ در حال حاصر خیلی سبک تر و البته با فضای راحت تری ساخته می شوند . البته نکته مهم این است که هر کسی نمی تواند سازه های بزرگ را به گونه ای اجرا نماید که استحکام لازم را داشته و البته هزینه کمتری داشته باشند .

یکی از موضوعات مهم در ساخت سازه های سبک این است که شما با اصول ساخت سازه های سبک و فوق سبک آشنا باشید . یکی از مهم ترین مسائل تخصص سوله ساز است . سوله ساز باید دانش کافی در زمینه ساخت انواع سوله های سبک و فوق سبک را داشته باشد ومهندسی و نقشه کشی سازه را به گونه ای انجام دهد تا استحکام سازه در مجموع حفظ شود .

شرکت ما با به کارگیری دانش روز دنیا و اروپا و همچنین نرم افزار های پیشرفته برای طراحی و نقشه کشی سازه ها ، با معماری فوق العاده و دیزاین بسیار مناسب یک سازنده سوله سبک موفق در داخل و خارج از کشور است . از انجایی که کشور های همسایه همچون عراق و ... هنوز به دانش ساخت سوله های سبک دسترسی ندارند و هنوز از سازه های سنگین استفاده میکنند پس از کشور هایی مثل ایران سفارش ساخت سوله سبک می دهند چون با وجود هزینه های حمل و نقل و نصب و ... بازهم برای انها بسیار با صرفه تر است و حدود 30 تا 40 در صد هزینه های ساخت سوله کاهش می یابد . برای ساخت انواع سوله های سبک و حتی سنگین با ما تماس بگیرید .